Mayıs 11, 2010

Sınıf Geç Benden

Saf dışıyım ,bedenim çürükler içinde,küçük kurtçuklara yem sunmaktayım.
Saf dışıyım,kehanetlere kapanmış bulutlar ,sarmal yapısıyla tüm soğukluğunda insalık...
Sahur vaktindeyim,kendimden bir çok uzaklık brimlerince.

Küçük dağıma çıktım bu sabah,düşsel ovama 'yığınla kabus yağmış' dediler,diye,
yığınla kalabalık gördüm ,bedenleri başka bedenlerde...
yığınla sen gördüm aynalarımda,
kabus diye uyandırdılar beni, sabahlamadan gece.

Boğulmak istedim yine,becerebilmek önemli miydi sence ?
Bir ben yaratmayı dene önce,bir ben gör bakalım düşün de,
bir ben yaşa bakalım düşüncelerinde.

'' Sınıf geç benden''
Düşünme öyle sadece
Sayısal bir göç kur hücrelerine ve çarp her birini kendinle,
Yığınla sen gör aynaların da,
yığınla sığlık ta kalınca '' sınıf geç benden'',
Delilikte anlamakla,
Hiç boşa ağlama ve sadece söyle,kaç gece geçti bekleyen ölüme ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder