Eylül 19, 2009

Bir Fark Olacak...

En günahkar ay bu ay,içimden bir sızı gibi hiç bitmeyen girdapta,kaybolmaya aşık...

En sevimsiz gün bugün,adı yok ,diğerleri gibi...bugün sadece dün gibi. Gecenin karanlığıda sade öyle kasvetli işte,ve sade bir ermişlikte ılıkça içimize akması.Zaten tüm renklerde donuk...

En riyakar aşk da bu aşk.Bırakıp gidemedi de ,sanırım biraz bana ,azıcık da sana tutsak.


Yalın ayakların, gıcırtılı,güvelenmiş tahtalarla sevişmesi sabahlara kadar uzanan ...ve o sabah da dün kü sabahla aynı.

İşte bu yüzden sevgili,hesapladım ,yoğurdum,düşündüm...ne yaparsan yap hep aynıydı.Hep aynıydı bu farklılık.İçine düşüp boğulan,bakmaktan yorulan bendim. Bendim aslında hep aynı olan,aynı kalan, sevgim di aslında ne katlanan ne de azalan...

Beni tanıdığın gibi gömecekler sevgili,bekliyorum o anı ,işte o sıra bir fark olacak..



kasvet bu denli...
ve ilhamlar şiire susamış.
sönmüş yıldızlar birer birer bu akşam.

aşk bu denli ,sevgili
ve mahrem.
utangaç tahriplerin,tufansı kasırgaları
uçurtmasız,çocuk elleri gibi
ve hezeyan
hezeyan da bu denli...

derinden bir duanın mısraları bu
anlam kat sevgili,
anlamsızlığa bu denli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder