Nisan 06, 2011

1 Nisan Sakam

Herkesin bir mazisi vardir 1 Nisanla ilgili,benim oyle bir derin mazim yok yada paylasmak istemiyorum diyerek yirtayim olaydan.

Malum Ispaña hayatimin tek arkadas gibi arkadasim diyebilecegim Ercan kardesime yaptigim guiness lik bir esek sakasi olayi.

Olayi direk canlandiriyorum.

I (ben) - Alo Ercan.Naber ? Hacim sana bir sey diyecegim ama panik yapma.
E (Ercan)-Neoldu lan ?
I- Benim telefonumu ailene vermismiydin ?
E- Hatirlamiyorum.
I- Bveni birisi aradi senin aile yakiniymis,sana ulasamamislar,beni aradalir.Panik yapma ama baban bir kaza gecirmis arasin dediler.?
E- ...

Ve telofonu kapatti .

Diyemedim ki hemen pesinden diyecektim "yahu dur 1 nisan bugun".Ama diyemedim.

Sonuclarini paylasmayacagim.

Su an arkada How I meet Your Mother izliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder