Temmuz 28, 2009

26 Temmuzlar Anısına...


Ne kadar düşmek isteyebilirki insan ,tekilliğe ve ne kadar olmak isterki kendi olmayan bir düşte ?

Seni sevebilmek ,bir kelimede ,bir hecede,mevsimde,çimenlere uzanırken yerin sesini işitmede...
Ayrı bir bakış açısı açabilmek sana ,ve ayrıcalıksız bir düşünce bırakmak cenine...

Nebiullah sevgisi ile kıyaslamak,gerekirse aşkı,bedene değildir elbet...bedene büründürmek olurdu dini.

Yükseklere çıkaracak bir kaç saniyelik şehvetmidir, zamana sığmayacak ubudiyetmidir yoksa ?

Aşkın bedene bürünmüş halisin sen bende,zira inançlarım anca buna müsaade etmekte,ve aşkın girdabım olacaksa vaveyla ki biliyorum ateş beni beklemekte.

Seni ince bir çizgide seveceğim sevgili...incecik bir çizgide.

Ne yana düşşem seni kaybedecek,beni benden silecek belkide ama seni seveceğim işte,becerebileceğim bunu,belki de beceremediğim onca şeyin arasında.

Rakımı kaç olur bilmem aşkın , rüzgarı ne kadar hissettirir bedende,kış soğunda titremek gibimidir ?
Rakım sıfır da olsa seveceğim ,deniz aşığı gemiciler gibi ,yada rakım ölçüsünden çıkabilen feza yolcuları gibi.

Zamana yenik düşsemde eğerki nefes almaya devam sa,zamanlar ötesine aşmayacak bir hikayem olmasa da ,yaşasaydı eğer Ferhat,yada tomurcaklanıyorsa felsefesi her aşkta,o bilecekti beni,o bilecekti sevgimi.

ve şunu istiyorum ki ey Rabbim sevdiği kadar en az sevmemi bahşeyle , mihrabım eyle ,duamdır Sana,hayırlı eğle.Sana yöneltecek ,seni bulduracak ,merdiven basamağı bir hidayet eyle.

Doğum günün ve mezuniyetin kutlu olsun mihrabım.
Biricik Tosbaa'ma...Hayat dolu mutluklar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder